Hoe meld ik mij de eerste keer aan de applicatie?

Hoe meld ik mij de eerste keer aan de applicatie?

Het aanmelden aan de applicatie doe je via onze website www.yoursminc.nl

Via de knop [Login] aan de rechter bovenzijde van de pagina wordt de applicatie opgestart.

Aanmelden aan de applicatie

In de getoonde pagina voer je je Gebruikersnaam en Wachtwoord in en drukt op Login

LET OP: De Gebruikersnaam is gelijk aan je email adres waarmee je je voor de Yoursminc licentie geregistreerd hebt!

Als je voor het eerst aan de applicatie yourSminc aanmeldt, zal automatisch een Wizard worden opgestart waarmee je de initiële inrichting van je administratie kunt uitvoeren.

De Wizard vraagt in 3 stappen gegevens over je bedrijf, de opmaak van facturen en offertes en eventueel een KM-Administratie.  Op deze manier kun je de initiële inrichting van je administratie binnen 1 a 2 minuten afronden.

Druk nu op de knop [Volgende] en voer de algemene gegevens van je bedrijf in

Druk op knop [Volgende] en voer nu de gegevens in welke zullen worden gebruik om de opmaak van facturen en offertes vast te leggen. Ook al zijn de gegevens als KvK nummer en BTW nummer niet verplicht om in te voeren, verdient het toch zeker de aanbeveling dit te doen. De opmaak van je factuur zal zo compleet zijn en voldoen aan wettelijke regels.

Het is tevens mogelijk om een logo van uw bedrijf van de pc te selecteren, welke vervolgens op alle facuren en offertes welke je gaat aanmaken, zal worden getoond.

Druk nu op [Volgende]

Indien je een kilometeradministratie wilt bijhouden, kun je nu in deze pagina het merk, type en kenteken van je bedrijfsauto vastleggen. Indien je geen kilometeradministratie wilt bijhouden, kunt je hier op [Skip] drukken, waarna naar de volgende pagina worden gegaan.

Druk nu op [Volgende]

Door nu op [Afronden] te drukken zal de inrichting van je administratie worden uitgevoerd. Je kunt door gebruik te maken van de knop [Vorige] ten aller tijden terug bladeren door de Wizad om eventueel nog gegevens te wijzigen.

Nadat u op de knop [Afronden] heeft gedrukt zal de administratie zijn ingericht en kun je gaan beginnen met het invoeren van contacten, facturen, uitgaven etc.